Een top fotograaf! Altijd heel vriendelijk! Super vrouw met een hart van goud en weet hoe je het beste op foto staat! Voor een leuke zwangerschap shoot, trouw, feest eender welke gelegenheid is zij de beste! Je bent goed bezig en doe zo verder!!
Kelly
6 jaar geleden
Topfotografe! Je kan lekker jezelf zijn en word goed begeleid. Je weet heel goed waar je mee bezig bent en gaat hier zeker en vast veel mee bereiken! 😘
erna raemaekers
6 jaar geleden
Ziet er al heel goed uit ik duim voor je, dikke zoen van mama.
Reactie plaatsen
Reacties
Een top fotograaf! Altijd heel vriendelijk! Super vrouw met een hart van goud en weet hoe je het beste op foto staat! Voor een leuke zwangerschap shoot, trouw, feest eender welke gelegenheid is zij de beste! Je bent goed bezig en doe zo verder!!
Topfotografe! Je kan lekker jezelf zijn en word goed begeleid. Je weet heel goed waar je mee bezig bent en gaat hier zeker en vast veel mee bereiken! 😘
Ziet er al heel goed uit ik duim voor je, dikke zoen van mama.